Gligorov: Stranke nemaju smelosti i znanja da ponude promene
14. mart 2012. | 11:37
Izvor: Beta
Ekonomski programi biće najvažniji u predizbornim nastupima političkih stranaka u Srbiji, ali većina stranaka nema smelosti i znanja da ponudi promene, izjavio ekonomski analitičar Vladimir Gligorov.
"Nije nepoznanica šta će biti glavne teme u predizbornim kampanjama, već hoće li se i dalje ekonomskim i socijalnim temama prilaziti sa spiskom želja i udvaranjem posebnim interesima. To dosta zavisi i od pritiska koji će na partije i njihove lidere napraviti javnost", rekao je Gligorov.
Glasači, kako je istakao, treba da zahtevaju da se politički lideri izjasne koje konkretne mere će sprovoditi kako bi realizovali programe koje kandiduju na izborima. "Ako se izuzmu neminovne međusobne kritike i polemike, ekonomske teme će svakako biti najvažnije u predizbornoj kampanji, barem kad je reč o onome što očekuje javnost. Međutim, tek treba videti hoće li partije uglavnom iznositi ciljeve kojima teže, a to su bolji život, socijalna pravda, posao za sve, ili će ih javnost naterati da kažu kako nameravaju sve to da postignu", rekao je Gligorov.
Do sada su, prema njegovim rečima, ekonomski programi političkih stranaka uglavnom bili skup ciljeva, obećanja i parcijalnih konkretnih mere koje su usmerene na pridobijanje glasova pojedinih socijalnih grupa. "Promene su potrebne manje-više u svemu jer postoje brojni problemi u Srbiji, a to su nezaposlenost, zaduženost, siromaštvo, nejednakost, bezperpsektivnost, o korupciji i nepravdama i da se ne govori", rekao je Gligorov.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: