emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 537, 02. septembar 2010.

Mazda MX-5 1.8i

Čuvar tradicije

Autor: Milomir Vujović

Model japanskog proizvođača je na tržište izašao kao naslednik najprodavanijeg roudstera svih vremena, ali je kvalitetom, voznim karakteristikama i uživanjem koje pruža putnicima uspeo brzo da “osvetla obraz” kompanije koja ga je lansirala na tržište

Porodično nasleđe, ugled i obraz familije starijim ljudima sa ovih prostora uvek su bili među najvažnijim vrednostima, dok su za mlađe generacije nepresušan izvor pridika očeva, majki, baba, strina i ostale rodbine.

U sličnoj situaciji se našla i treća generacija jednog Mazdinog automobila. Model MX-5 je “život” počeo s teškim nasleđem koje se ogleda u Ginisovom rekordu, pošto je stara generacija tog kabrioleta svetski šampion prodaje u segmentu roudstera.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara:

07. septembar 2010. 14:11:54

| Ime

1

sjajno.vasi tekstovi su osvezenje na ucmaloj srpskoj sceni autonovinarstva alvirovic je nekada bio zanimljiv,ali je ostao u dvadesetom veku.da nema vas ne bi bilo kvalitetnih,nenarucenih tekstova