emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 539, 16. septembar 2010.

Vasilis Glinos, generalni direktor kompanija PepsiCo za zapadni Balkan i Marbo u Srbiji

Kriza je pročistila tržište

Autor: Snežana Krivokapić

Foto: Dušan Đorđević

Dobri klijenti su preživeli, tako da sad imamo čistiju bazu, jer smo sa nekima prestali da sarađujemo pošto nam nisu plaćali. Nije reč ni o jednom velikom trgovinskom lancu, iako smo i s njima imali problema, to je sve sada rešeno. Voleli bismo, ipak, da je organizovana trgovina jasnije zakonodavno uređena, jer ne možemo da uspostavimo tehniku prodaje kao u ostatku sveta gde poslujemo. U narednih nekoliko godina ne planiramo nova ulaganja u Srbiji

„Potrošači na ovom tržištu vole grickalice. Znaju da prepoznaju kvalitet, ponekad čak i pre nego evropski konzumenti“, kaže u razgovoru za Ekonom:east magazin Vasilis Glinos, generalni direktor kompanije PepsiCo za zapadni Balkan koja je kupila domaći Marbo Product.

Koliko je „težila“ ta transakcija ni dve godine nakon akvizicije, Glinos nije rad da govori, no čini se da se PepsiCo nije pokajao. „Bilo je i teških i dobrih momenata. Imali smo dobre rezultate i tokom krize smo nastavili da zapošljavamo ljude, ulažemo u proizvodnju i ostvarujemo rezultate, tako da nismo osetili udar krize na svojim plećima poput drugih multinacionalnih kompanija“, kaže sagovornik Ekonom:easta neposredno pred otvaranje 20 miliona dolara vrednog novog pogona u Bačkom Magliću za proizvodnju čipsa.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: