Interno preduzetništvo
Autor: Zvonko Popović
„Ne treba da radimo više nego efektnije. Ne treba da radimo teže nego pametnije. Naš krajnji cilj je da stvorimo armiju mislećih radnika“, japanska menadžerska mantra
Korporativno stvaranje novih poduhvata ili, kako se često naziva, interno preduzetništvo („intrapreneuring”) odnosi se na izgrađivanje preduzetničkog poslovanja unutar postojeće korporacije.
Lideri koriste rezultate procesa inovacije da bi korporaciji pomogli da stvori nove izvore konkurentske prednosti i da obnovi svoje ustanovljene vrednosti. Kao što inovacije pomažu firmama da naprave pozitivne pomake, korporativno preduzetništvo pomaže firmama da identifikuju povoljne prilike i lansiraju rezultate novih poduhvata. Uspešno korporativno preduzetništvo, po pravilu, znači da firme moraju da izađu van okvira svojih trenutnih operacija i tržišta u potrazi za novim povoljnim prilikama.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: