Razmišljanja "novog potrošača"
Moćniji i pametniji
Autor: Vesna Lapčić
Kupci su sve probirljiviji. Postali su im važni poreklo kompanije, principi po kojima ona posluje, kako se menadžment ophodi prema radnicima i da li proizvodi negativno utiču na okolinu. Tvorci brendova koji žele da osvoje i zadrže lojalnost klijenata moraće da slušaju bolje, reaguju brže i budu mnogo obazriviji u svemu što rade
Novi potrošač je zahtevniji pri kupovini, obazriviji, više istražuje pre no što odabere određen proizvod.
Većina rado čita komentare drugih kupaca i više im veruje nego onom što kažu stručnjaci, pokazuje istraživanje Euro RSCG Worldwide, američke agencije za integrisane marketinške komunikacije. Istraživanje je urađeno na tržištima Brazila, Francuske, Kine, Japana, Holandije, Velike Britanije i SAD.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: