emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 553, 23. decembar 2010.

Tržište marketinških usluga

Biće još gore

Autor: Vesna Lapčić

Budžeti kompanija namenjeni komunikacijama s javnošću neće se menjati naredne godine, što će otežati poslovanje agencija. Televizija će i dalje biti najinteresantnija oglašivačima. Reklamiranje na Internetu će nastaviti da raste

Ova godina će, prema svedočenju predstavnika marketinške industrije, za mnoge kompanije biti lošija nego prethodna, a sledeća će biti još teža u oblasti komunikacija.

Budžeti kompanija bi mogli biti slični ovogodišnjim, a najpopularniji medij, iako najskuplji, ostaće televizija, dok će rast oglašavanja i dalje imati Internet, procene su stručnjaka. Pojedinci ipak veruju da bi ukupan rast te privredne grane na godišnjem nivou u 2011. mogao biti pet do 10 odsto.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: