Tržište marketinških usluga
Biće još gore
Autor: Vesna Lapčić
Budžeti kompanija namenjeni komunikacijama s javnošću neće se menjati naredne godine, što će otežati poslovanje agencija. Televizija će i dalje biti najinteresantnija oglašivačima. Reklamiranje na Internetu će nastaviti da raste
Ova godina će, prema svedočenju predstavnika marketinške industrije, za mnoge kompanije biti lošija nego prethodna, a sledeća će biti još teža u oblasti komunikacija.
Budžeti kompanija bi mogli biti slični ovogodišnjim, a najpopularniji medij, iako najskuplji, ostaće televizija, dok će rast oglašavanja i dalje imati Internet, procene su stručnjaka. Pojedinci ipak veruju da bi ukupan rast te privredne grane na godišnjem nivou u 2011. mogao biti pet do 10 odsto.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: