Tržište automobila u 2010. godini
Domaći na tronu
Autor: Milomir Vujović
Prodaja vozila pala je u odnosu na 2009. godinu oko 10 odsto. Najprodavaniji bio je „punto“, a najviše se kupovali automobili niže klase. Smanjenje carina od 1. januara ove godine ne donosi niže cene, kažu uvoznici vozila
Prodajni rezultati srpskih trgovaca automobilima u 2009. godini smatrani su veoma lošim, pošto je pad u odnosu na, rekordnu, 2008. bio oko 20 odsto.
U poređenju sa prošlom, međutim, 2009. godina se bez oklevanja može smatrati berićetnom. Umesto blagog oporavka ili, u najgorem slučaju, stagnacije, tržište je doživelo novi pad od desetak odsto, pa su, prema podacima Asocijacije uvoznika vozila i delova, kupce našla 40.394 četvorotočkaša.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (1)
Unestite tekst komentara:
10. februar 2011. 14:55:45
| Ime
0
to samo govori dragi moj, da se narod u nemastini prvo odrice automobila. na zalost, umesto da je u 21. veku normalna stvar, kod nas je i najjeftiniji domaci auto luksuz