emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 560, 10. februar 2011.

MINI countryman

Mali veliki terenac

Autor: Milomir Vujović

Iako najveći u porodici MINI, ovaj model je jedan od najmanjih SUV-ova na tržištu koji veoma snažno gaji tradiciju marke. Ipak, ovaj model britanskog proizvođača se od starije (ali manje) braće izdvaja nešto mišićavijim izgledom

Vozači MINI-ja nikad nisu bili predstavnici onoga što Amerikanci zovu “average Joe”, kao što ni sam ovaj brend nije bio nalik ostalima u auto-industriji.

Automobili jedinstvenih karakteristika, koje ponekad teraju tržište da se prilagodi njima, umesto da se oni dodvoravaju kupcima, bili su zaštitni znak MINI-ja. Filozofija se nije mnogo promenila ni kada su u vlasničku stolicu seli Nemci iz BMW-a, a to dokazuje i najveći MINI ikada koji je, ujedno, i najmanji u svojoj klasi.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: