Koridor 10 u trci s vremenom
Put kojim se ređe ide
Autor: Biljana Korica Vukajlović
Foto: Dragan Milošević
U prethodnoj deceniji godišnje je građeno u proseku manje od 20 kilometara autoputa zbog čega bi Koridor 4 mogao da preuzme tranzit na svoje saobraćajnice. Jedna od najsnažnijih kočnica dosadašnje gradnje bila je nedostatak valjane projektne dokumentacije, na osnovu koje se možda i mogao dobiti potreban novac, ali radovi nisu mogli da se izvode
Severni krak autoputa duž Koridora 10 kroz Srbiju, od Horgoša do Novog Sada, nije završen 1. februara.
Iako je samo desetak dana „pre roka“ ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić tvrdio da će radovi na tom delu biti završeni na vreme nikoga, zapravo, nije iznenadilo što nije bilo tako. Nisu samo januarski led i mrazevi sprečili domaće putare i političare da se slikaju pored nove trake autoputa. Razloga je više i dublji su.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: