Vremeplov
Autor: Stevan Veljović
U inat pesimizmu analitičara i ozbiljnosti kojom predsednik države i guverner NBS-a upozoravaju na drugi talas krize, raspršili su se ovih dana po Srbiji predizborni karavani, puni optimizma i praćeni jakom estradno-glumačkom podrškom, iako izbori nisu ni raspisani.
Kako se bliži kraj godine, sve je bliži trenutak kad se državna politika pretvara u rutinu, stari program stavlja ad acta, a energija usmerava na novo izborno nadmetanje. Logika kampanje je zapravo vrlo jednostavna: prošlost treba zaboraviti (da ne bismo, ne daj bože, izvukli kakve pouke iz nje), sadašnjost bespoštedno kritikovati, ali u njoj nalaziti samo ono pozitivno i, naravno, slaviti budućnost. Oni koji to prvi urade imaju startnu prednost jer će duže biti u kampanji.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: