emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 599, 17. novembar 2011.

Povratak supermodela

Lepota pretvorena u brend

Autor: Snežana Ilić

Bend „Duran Duran“ okupio je najlepše žene sveta na jednom mestu, one iste koje su devedesetih godina šou-biznis vrtele oko malog prsta. Snimile su spot za trenutno najveći muzički hit „Girl Panic!“ i ponovo se našle u samoj žiži interesovanja, a prestižni magazini podržali su svojevrsni pokret vraćanja naslovnih strana modelima, koje su poslednjih godina okupirale filmske zvezde

Gledali smo ih u najskupljim krpicama, na najglamuroznijim revijama, u čuvenim reklamama.

One su apsolutne seks-bombe, creme-de-la-creme sveta modela i ultimativne lepotice koje su se proslavile u vreme kada su prave ženske obline bile osnovno merilo vrednosti. Magazin „Harper’s Bazaar“ ponovo ih je okupio i maskirao u članove kultne grupe „Duran Duran“, čija je stara pesma zahvaljujući njima postala novi hit.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: