emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 600, 24. novembar 2011.

Tržište hrane u Srbiji, realnost i mogućnosti

Pouke za buduće utakmice

Autor: Dragan Pušara

Košarkaškim rečnikom rečeno, u tržišnoj utakmici koja se igra u dvorani zvanoj Srbija, mršavo dobijamo jednu četvrtinu, a preostale tri gubimo ubedljivim rezultatom u korist protivnika

Ovih dana prodavnice i pijace u Srbiji pune su lepog i šarenog voća i povrća, kako sezonskog tako i onog van sezone.

Ono što je tipično za srpsko tržište svežom hranom jeste pojava da je, izuzev perioda od juna do kraja septembra kad dominira domaća roba, preostali ciklus u godini pokriven uglavnom uvoznom robom. Ako se pogled baci preko rafova sa voćem i povrćem u pravcu mesa i mesnih prerađevina, situacija je na tržištu ovih dana takva da je odnos više-manje isti, ali pored proizvoda koji dolaze iz inostranstva, postavlja se pitanje da li je i sirovina domaćih prerađivača mesa takođe “made in Serbia”.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: