emg home
RSS

Arhiva vesti

Kakvom su sve ponašanju sklone pivopije

25. avgust 2010. | 11:45

Izvor: Emg.rs

U Srbiji se većina ljudi kada popije malo više ponaša kao "Egzibicionista“, pokazalo istraživanje koje je kompanija United Serbian Breweries sprovela na Beer Festu, u okviru kampanje kompanije Heineken „Prepoznaj znake“.

Od 2.684 učesnika kampanje, njih 27 odsto je u interaktivnom predtsvaljanju pet tipičnih likova prepoznalo prijatelje, kad popiju, kao „Egzibicioniste“. Drugi na listi je „Smarač“, 24 odsto, 21 odsto pod dejstvom alkohola se ponaša kao „Kavgadžija“,

19 odsto kao „Spavač“, a devet odsto kao “Plačljivica“.

Kampanja je deo ukupne politike „Uživaj u Heinekenu odgovorno“.

Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Teme: Industrija piva

Kompanije: Heineken, United Serbian Breweries


Unesite tekst komentara:

<<

23. avgust - 29. avgust 2010.

>>

Povezani naslovi