Prodaja Knjaza odložena zbog svetske krize
24. septembar 2008. | 12:06
Izvor: Beta
Fond Salford danas je saopštio da je odlučio da odloži prodaju proizvođača vode i bezalkoholnih pića "Knjaz Miloš" na neodređeno vreme zbog krize na svetskom finansijskom tržištu.
U saopštenju se navodi da Salford namerava da se fokusira na dalji razvoj te kompanije koja je, kako se navodi, ove godine povećala tržišni udeo vode "akva viva" na 19 odsto u Srbiji, a energetskog pića "guarana" na 70 odsto u Srbiji i Crnoj Gori.
Danube Foods Group čiji vlasnik je Salford najavila je u avgustu da će prodati "Knjaza Miloša" do kraja ove godine.
Direktor Danube Foods Group Rade Pribićević tada je kazao agenciji Beta da je za kupovinu "Knjaza Miloša" zainteresovano više velikih međunarodnih kompanija, ali nije mogao da navede koje su to
kompanije.
Prema tadašnjim navodima beogradskog dnevnog lista "Biznis", za kupovinu "Knjaza Miloša" zainteresovane su kompanije Pepsi Cola i Coca Cola. Kasnije su mediji prenosili da Coca Cola nije zainteresovana, a kao mogući kupac navođen je Carlsberg.
Kako se navodi u današnjem saopštenju, brend kisele vode "Knjaz Miloš" je u 2008. zadržao tržišni udeo od 44 odsto na tržištu kisele vode.
Kompanija je pokrenula strategiju osvajanja tržišta Bosne i Hercegovine, počela da prodaje guaranu u Ukrajini i predstavila nove proizvode - niskoenergetsko bezalkoholno piće "Mila", gazirani
bezalkoholni "špricer" i mineralnu vodu "akva viva slim".
Prošle godine Knjaz Miloš prodao je 230 miliona litara proizvoda, a ove godine očekuje se rast prodaje od 10 odsto. Prema ranijim navodima Danube Foods Group, za ovu godinu planirana su ulaganja od osam miliona evra u "Knjaz Miloš".
U Danube Foods Group su i Subotička mlekara, Imlek i Bambi Banat.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: