emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 570-571, 21. april 2011.

Predrasude korisničkog servisa

Autor: Zvonko Popović

„Više volim da budem u pravu nego da budem dosledan“, Vinston Čerčil

Korisnički servis, nije više tajna čak ni u Srbiji, postao je jedan od najbitnijih, ako ne i ključni faktor za održanje konkurentske prednosti na tržištu i sticanje lojalnih klijenata.

Iako se o njemu mnogo priča, ulažu sredstva u obuke zaposlenih, stavlja se u fokus svih zaposlenih, možete na prstima jedne ruke da nabrojite iskustva vrhunskog korisničkog servisa koja ste doživeli. Zašto je to tako? Kako je moguće da toliki napor menadžmenta i zaposlenih u velikom broju kompanija nije vidljiv iz ugla korisnika? Zato što ovo tržište još boluje od amaterskog pristupa toj važnoj i složenoj veštini i nije „preležalo“ ni dečije zablude i predrasude u pogledu razvoja vrhunskog servisa koje su zapadne kompanije ili recimo Turska na istoku odavno „preležale“. Koje su to osnovne predrasude i zablude u vezi korisničkog servisa i kako da ih izbegnemo?


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: