Budućnost izdavaštva u digitalnoj eri
Autor: Biljana Vitković
Vulf D. Fon Lucijus, Ekonomika izdavačke delatnosti: ekonomske, pravne i organizacione osnove, Clio i Narodna biblioteka Srbije, Beograd, 2011, 435 strana
U studiji „Ekonomika izdavačke delatnosti“ Vulf D. Fon Lucijus povezuje ekonomski odnosno koncepcijski način posmatranja izdavačke kuće kao privrednog preduzeća sa iskustvima iz prakse u izdavaštvu, dakle teoriju u svedenom obliku primenjuje na činjenice i na promenljive odluke u izdavaštvu, a da s tim ne bude povezana gomila pojedinačnih informacija i detalja.
Cilj autora je da početnici, posebno oni koji streme vodećim pozicijama, kao, na primer, volonteri u uredništvu, i studenti različitih smerova (nauke o knjizi, komunikologije i slično) dobiju orijentacioni okvir o delatnosti izdavača.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: