emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 570-571, 21. april 2011.

Budućnost izdavaštva u digitalnoj eri

Autor: Biljana Vitković

Vulf D. Fon Lucijus, Ekonomika izdavačke delatnosti: ekonomske, pravne i organizacione osnove, Clio i Narodna biblioteka Srbije, Beograd, 2011, 435 strana

U studiji „Ekonomika izdavačke delatnosti“ Vulf D. Fon Lucijus povezuje ekonomski odnosno koncepcijski način posmatranja izdavačke kuće kao privrednog preduzeća sa iskustvima iz prakse u izdavaštvu, dakle teoriju u svedenom obliku primenjuje na činjenice i na promenljive odluke u izdavaštvu, a da s tim ne bude povezana gomila pojedinačnih informacija i detalja.

Cilj autora je da početnici, posebno oni koji streme vodećim pozicijama, kao, na primer, volonteri u uredništvu, i studenti različitih smerova (nauke o knjizi, komunikologije i slično) dobiju orijentacioni okvir o delatnosti izdavača.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: