Komunikacija i prodajni rezultati
Autor: Zvonko Popović
„Više bih platio za veštinu komunikacije nego za bilo koju drugu veštinu pod kapom nebeskom“, Džon D. Rokfeler
Kad jedna od najvećih poslovnih legendi savremenog sveta kaže za neku veštinu da je najvažnija za uspeh onda bi organizacije koje teže istom trebalo da provere nivo te veštine kod svojih menadžera, sa naročitim osvrtom na uticaj profesionalnog nivoa komunikacije na prodajne rezultate.
Verovatno znate, ali nije loše podsetiti se, da kupci pre proizvoda ili usluge kupuju ljude koji im prodaju. Na prvom mestu vaši menadžeri prodaju sebe, u smislu poverenja i dopadljivosti pa tek onda ono što prezentuju.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: