Zimovanje, bolji život na kašičicu
Nema se, može se
Autor: Snežana Marković
Iako se čini da su putovanja danas veliki luksuz predviđen samo za odabrane, ponude turističkih agencija su raznovrsnije nego ikad. Po pravilu, prvo se prodaju najskuplje destinacije za klijentelu sa dubljim džepom. Ali, budući da je snalažljivost jedna od glavnih nacionalnih karakteristika, put putuju i oni drugi
U neka srećnija vremena, pre ratova, sankcija i ostalih bura kroz koje udaraju ostavljajući mnoge bez nade da će se nebo krcato problemima uskoro razvedriti, podrazumevalo se da prosečna srpska porodica godišnje redovno izdvaja i za letovanje i za zimovanje.
Ferijalno, ekskurzije, organizacije odmora preko sindikata, vikendice na Jadranu ili planinama – slobodni dani i dinari trošili su se i šakom i kapom. Zavideli su nam susedi iza njihovih gvozdenih zavesa, a jedna od glavnih krilatica stare Jugoslavije bila je i čuvena „ima se – može se“. Međutim, kolo sreće se okreće, lice stare dame Evrope danas je drastično drugačije, pa se tako sada odavde mesecima unapred rezervišu pansioni u bugarskim turističkim centrima opremljenim po najvišim standardima, jer su, ako ništa drugo, većini građana dostupniji od mondenskog skijanja u Sent Moricu.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: