Stvarni svet i mediji
Autor: Biljana Vitković
Džejms Poter, Medijska pismenost, Clio i Fond za razvoj istraživačkog novinarstva i novih medija (Biblioteka Multimedija), Beograd, 2011, 638 strana
Aktuelnu, zanimljivu i podsticajnu studiju o medijskoj pismenosti Džejms Poter počinje konstatacijom da savremeni mediji programiraju navike i način gledanja na svet većine ljudi.
Oni to čine koristeći naše navike u korišćenju medijskih informacija. Mediji žele da privuku našu pažnju na poruke koje su pravljene za nas, a to nisu obavezno one koje su za nas najkorisnije. To uvećava rizik da ćemo propustiti brojne poruke koje bi za nas imale veću vrednost. Mediji nas programiraju i da postajemo prijemčivi za mišljenja koja oni tim porukama žele da nam prenesu. To uvećava rizik prihvatanja pogrešnih mišljenja.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: