emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 609-610, 02. februar 2012.

Stvarni svet i mediji

Autor: Biljana Vitković

Džejms Poter, Medijska pismenost, Clio i Fond za razvoj istraživačkog novinarstva i novih medija (Biblioteka Multimedija), Beograd, 2011, 638 strana

Aktuelnu, zanimljivu i podsticajnu studiju o medijskoj pismenosti Džejms Poter počinje konstatacijom da savremeni mediji programiraju navike i način gledanja na svet većine ljudi.

Oni to čine koristeći naše navike u korišćenju medijskih informacija. Mediji žele da privuku našu pažnju na poruke koje su pravljene za nas, a to nisu obavezno one koje su za nas najkorisnije. To uvećava rizik da ćemo propustiti brojne poruke koje bi za nas imale veću vrednost. Mediji nas programiraju i da postajemo prijemčivi za mišljenja koja oni tim porukama žele da nam prenesu. To uvećava rizik prihvatanja pogrešnih mišljenja.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: