emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 615-616, 15. mart 2012.

Aleks Hert, izvršni direktor Ogilvy Group za centralnu i istočnu Evropu

Reklame prate potrošača

Autor: Svetislav Korkodelović

Danas ne možete jednostavno napraviti reklamu od 30 sekundi koju ćete pustiti na televiziji, jer postoji bezbroj načina na koje možete promovisati proizvod. Ta promena traži više kreativnosti ne samo u kreiranju poruka već i u izboru medija, jer ćete mladu publiku, koja najviše troši na svim tržištima, pre naći na internetu nego na televiziji

Jedno od poslednjih tržišta u Evropi koje ima svetlu budućnost je tržište eks-Jugoslavije, posebno sada kad je Srbija postala i kandidat za članstvo u Evropskoj uniji.

Za nas je to znak da bez sumnje moramo investirati ovde“, kaže na početku razgovora za EM Aleks Hert, izvršni direktor Ogilvy Group, agencije koja se bavi pružanjem marketinških usluga, zadužen za region centralne i istočne Evrope.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: