emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 615-616, 15. mart 2012.

Uravnoteženi poslovni učinak

Autor: Zvonko Popović

Ne možete izgraditi reputaciju na onome što nameravate da uradite, Henri Ford

Postavljanje izazovnih ciljeva sa finansijskim stimulansima za postignuće je dobar način da se ti ciljevi i dostignu.

Ali, u praksi ćete se susresti sa nekoliko problema u sprovođenju. Kada finansijski rezultat postane primarno merilo, zaposleni zanemare sve ostale aktivnosti kao na primer korisnički servis, a menadžment propusti da meri progres u ostalim važnim oblastima kao što je zadovoljstvo zaposlenih, recimo.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: