emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 406, 03. mart 2008.

Sanja Bjelica: Nećemo splitovati naše akcije

Sanja Bjelica, generalna direktorka Minaque

Reason to Buy

Autor: Vladimir Harak

“Zašto bi građani Srbije pili skuplju vodu od Bugara, Rumuna ili Mađara”; “Ne mislimo da smo bili posebno originalni”; “Jednostavno smo se trudili da brzo reagujemo na svaki tržišni zahtev”

Nepunih pet godina posle diplomiranja na Ekonomskom fakultetu u Novom Sadu, Sanja Bjelica postala je generalna direktorka “BB Minaqua”.

Da bi priča o novosadskoj fabrici mineralne vode bila još zanimljivija, treba dodati da ukupnu menadžersku vertikalu ove kompanije čine isključivo žene. Vlasnici “BB Minaque” procenili su da su žene mnogo sposobnije, odanije i sistematičnije od muškaraca. Ovo stanovište bi ostalo na nivou načela da nije potkrepljeno poslovnim rezultatima. Svojevrsno “feminističko udruženje” na čelu “Minaque” uspelo je da za samo nekoliko godina od lokalnog proizvođača napravi vodeću robnu marku na srpskom tržištu i da čak ugrozi poziciju nacionalne “ikone”, “Knjaza Miloša”.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Teme: Investicije, Industrija vode

Lokacija: Srbija

Ličnosti: Sanja Bjelica

Kompanije: Minaqua


Unestite tekst komentara:

UVODNIK

  • Zbogom pameti

PREGLED NEDELJE

EKONOMIJA I DRUŠTVO

REFLEKTOR

  • Kako iskoristiti privlačnost

TRŽIŠTE I NOVAC

  • Banke i dalje najmilije
  • Trendovi
  • Pola miliona korisnika
  • Stigla oprema za "astru"
  • Seljaci najsiromašniji
  • Tigar
  • Vojvodinaput

LIBERTAS

  • Ekonomska psihologija
  • Slučaj Solženjicin

MENADŽER

  • Menadžerski koordinatni sistem

TEHNOLOGIJA

  • Čisto i toplo

KULTURA

  • Oblikovanje moderne

REGION

  • Umrežavanje kapitala

EVROPSKA UNIJA

  • Althea ostaje u BiH

SVET

  • Kapital beži u petrodolare

LIFESTYLE

  • U čast godine Pacova

NA RUČKU SA...

  • A sad adio!

(NO) COMMENT

  • "Diferencijacija" u Vojsci

TEMA BROJA

  • Kako iskoristiti šansu

MARKETING

  • Direktni marketing

MENADŽMENT

  • Da li su žene gori šefovi?