Sanja Bjelica, generalna direktorka Minaque
Reason to Buy
Autor: Vladimir Harak
“Zašto bi građani Srbije pili skuplju vodu od Bugara, Rumuna ili Mađara”; “Ne mislimo da smo bili posebno originalni”; “Jednostavno smo se trudili da brzo reagujemo na svaki tržišni zahtev”
Nepunih pet godina posle diplomiranja na Ekonomskom fakultetu u Novom Sadu, Sanja Bjelica postala je generalna direktorka “BB Minaqua”.
Da bi priča o novosadskoj fabrici mineralne vode bila još zanimljivija, treba dodati da ukupnu menadžersku vertikalu ove kompanije čine isključivo žene. Vlasnici “BB Minaque” procenili su da su žene mnogo sposobnije, odanije i sistematičnije od muškaraca. Ovo stanovište bi ostalo na nivou načela da nije potkrepljeno poslovnim rezultatima. Svojevrsno “feminističko udruženje” na čelu “Minaque” uspelo je da za samo nekoliko godina od lokalnog proizvođača napravi vodeću robnu marku na srpskom tržištu i da čak ugrozi poziciju nacionalne “ikone”, “Knjaza Miloša”.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: