emg home
RSS
Preduzeće

Preduzeće, Broj 81, 15. februar 2010.

Uslužna proizvodnja

Podilaženje trendu

Autor: Vesna Lapčić

Foto: Branislav Ješić

Ušteda na promociji, transportu, istraživanju tržišta, distribuciji, kao i lakši proboj na rafove sa svojim proizvodima samo su neke prednosti proizvodnje za privatne trgovačke marke. Ne treba, ipak, računati na veliku zaradu jer su marže niske. Proizvođači kažu da je saradnja sa trgovinskim lancima trend koji se mora ispratiti kako bi se sačuvalo ili povećalo tržišno učešće. Sudeći prema izjavama privrednika koji su se već upustili u taj posao, uslovi koji se traže od njih nisu prestrogi

Potrošači se sve više opredeljuju za kupovinu jeftinih proizvoda, odriču se brendova koje vole i kupuju nepoznatu robu.

U takvim tržišnim okolnostima domaći trgovci su videli svoju šansu da razviju sopstvenu marku (private label-PL), mada u svetu to nije neka novina. Privatne marke obično su najjeftinije na polici, dok je kvalitet uglavnom prosečan.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: