Niže cene u Maksiju , uvodi se i nova robna marka "365"
14. oktobar 2011. | 14:42
Izvor: Beta
Kompanija Delez (Delhaize) Srbija odlučila je da od subote, 15. oktobra snizi cene vodećih i najprodavanijih proizvoda iz svih robnih grupa u Maksi supermarketima u zemlji.
U okviru nove kampanje "Pale cene" niže cene dobiće proizvodi iz katerogije svežeg mesa i mesnih prerađevina, osnovnih životnih namirnica , konditora , proizvoda kućne hemije i lične higijene i alkoholnih i bezakloholnih pića , rečeno je danas na konferecniji za novinare u Beogradu, prvoj otkako je belgijski Delez postao novi vlasnik Maksi i Tempo lanaca u Srbiji.
"Niže cene proizvoda nisu vremenski ograničene i snižene su cene proizvoda koji se najčešće nalaze u potrošačkoj korpi", kazao je generalni direktor Deleza za Srbiju, Crnu Goru i BIH Dejvid Vander Skuren.
On je pojasnio da će se pored tih sniženih cena sprovoditi i uobičajena akcijska ponuda , kao vid dodatnog sniženja.
Skuren je kazao da belgijska kompanija Delez posluje u 11 zemalja , da je prošle godine imala prihod od 28 milijardi evra i profit od 584 miliona evra. "Otkako smo pre dva meseca preuzeli Maksi trgovine u Srbiji utrošili smo dosta vremena da sredimo odnos sa dobavljačima i to je jedna od prvih stvari na kojoj smo radili", kazao je Skuren.
Radili smo na ažururanju dugovanja prema dobavljačima i želim da kažem da poštujemo lokalne ugovore sa njima, istakao je Skuren.
Pred kraj meseca će se u prodavnicama Tempa i Maksija pojaviti i proizvodi privatne robne marke "365"koja je razvijana u saradnji sa lokalnim prozvođačima iz Belgije, Luksenburga, Grčke i Rumunije u kojima se i prodaje.
Ta marka pruža priliku i domaćim dobavljačima da sarađuju sa Delezom i da proizvode ne smo za srpsko već i za druga evropka tržišta , ističu u toj komapniji.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: