emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 530, 15. jul 2010.

Stevan Nikčević, generalni direktor Jugoimport-SDPR-a

Na tržište naoružanja više utiču kompanije nego države

Autor: Nenad Zorić

Foto: Branislav Ješić

Ulaganje značajnih sredstava u razvoj novih borbenih sistema, daleko veća paleta proizvoda u ponudi, tradicionalna tržišta, konkurentna cena i kvalitetna roba, ali i znatna promena opšte političke klime i otopljenje odnosa, otvorili su prostor srpskoj odbrambenoj industriji za izvoz. Odluka o subvencionisanju kamate na kredite za obrtna sredstva značajno je doprinela jačanju finansijskog potencijala, ali nedostaju kvalitetni investicioni krediti

Jugoimport-SDPR je srpska kompanija u državnom vlasništvu i najveća je u regionu u oblasti odbrambene industrije.

U vreme osnivanja, 1949, osnovni cilj kompanije je bio uvoz delova i sirovina za potrebe domaće vojne industrije, ali je vremenom proizvodnja prerasla potrebe domaćeg tržišta, pa je od 1953. orijentisana ka inostranim tržištima. Prema nekim podacima, tokom duge istorije poslovanja, kompanija je napravila poslovni bilans od oko 22 milijarde dolara kroz trgovinu naoružanja, opreme i tehnologije.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: