Balansiranje "inputa i outputa" zaposlenih
Autor: Zvonko Popović
„Čovek koji ne radi iz ljubavi prema poslu nego iz ljubavi prema novcu neće napraviti ni mnogo novca, ni pronaći mnogo zadovoljstva u životu“, Čarsl Švab
Potreba da se u pravednu ravnotežu dovedu zahtevi posla koje stavljate pred zaposlene ili inputi kao što su: naporan rad, nivo veštine, tolerancija, entuzijazam, lojalnost i slično, i kompenzacija koju zaposleni prima kao što su plata, benefiti, nenovčane nagrade tipa priznanja i pohvala, postala je prava noćna mora lidera.
Na testovima za utvrđivanje zadovoljstva zaposlenih ovaj aspekt posla gotovo uvek dobija nisku ocenu. Čuvena Adamsova teorija jednakosti vam može pomoći da na jednostavan način izbalansirate inpute i outpute zaposlenih i povećate stepen njihovog zadovoljstva na poslu što u krajnjem ishodu vodi jačim i produktivnijim odnosima sa zaposlenima i njihovoj većoj motivaciji i posvećenosti.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: