Pank-opera Dom za vešanje
Zaleti mašte u "letećem cirkusu"
Autor: Dragana Nikoletić
Foto: Dragan Teodorović Zeko
Ubrzo nakon početka predstave postalo je jasno da će Kusturica, taj majstor prenošenja emocija, bilo filmsko-pozorišnim neverbalnim jezikom, bilo metaforama ili arhetipskim simbolima, dopreti do svakog gledaoca
Tek što su neki, ne bez zluradosti, počeli da primećuju da je naš najpoznatiji reditelj Emir Kusturica počeo da gubi na umetničkoj snazi, beogradska publika je dobila privilegiju, iako tri godine posle pariske, da vidi i doživi maestralno delo scenske umetnosti tog autora, „Dom za vešanje“.
Muzičku verziju filma kojim je, svojevremeno, te „neke“ počeo da „smara“, iako je 1989. u Kanu osvojio nagradu za režiju i nagradu Roberto Roselini.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: