Alternativno finansiranje muzeja
Bez pravog podsticaja
Autor: Dragana Nikoletić
Ponekad kompanije pristaju da daju novac, ako je u pitanju neka „prometna“ manifestacija, ali tada traže da je brendiraju do gubitka identiteta. Rešenje treba tražiti u strateškim promenama koje će omogućiti da se sponzori i muzeji vežu dugoročno, kao što je slučaj u sportu. Ili u inostranstvu
Šta koči muzeje u Srbiji da se okrenu, kao svuda u svetu, alternativnim vidovima finansiranja, ako ono što dobijaju iz budžeta nije dovoljno za njihove potrebe?
Na ovo pitanje su pokušali da odgovore učesnici tribine „Stevan Majstorović“ nedavno održane u Zavodu za proučavanje kulturnog razvitka, direktori muzeja i predstavnici sveta biznisa.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: