emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 593, 07. oktobar 2011.

Alternativno finansiranje muzeja

Bez pravog podsticaja

Autor: Dragana Nikoletić

Ponekad kompanije pristaju da daju novac, ako je u pitanju neka „prometna“ manifestacija, ali tada traže da je brendiraju do gubitka identiteta. Rešenje treba tražiti u strateškim promenama koje će omogućiti da se sponzori i muzeji vežu dugoročno, kao što je slučaj u sportu. Ili u inostranstvu

Šta koči muzeje u Srbiji da se okrenu, kao svuda u svetu, alternativnim vidovima finansiranja, ako ono što dobijaju iz budžeta nije dovoljno za njihove potrebe?

Na ovo pitanje su pokušali da odgovore učesnici tribine „Stevan Majstorović“ nedavno održane u Zavodu za proučavanje kulturnog razvitka, direktori muzeja i predstavnici sveta biznisa.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: