emg home
RSS
Preduzeće

Preduzeće, Broj 55-56, 15. decembar 2007.

Šta pokloniti poslovnom partneru

Darovi raduju i zbližavaju

Autor: Ana Krajnc, Olivera Bojić

Praznični pokloni odavno su sastavni deo poslovne kulture u svetu. U Americi se godišnje u te svrhe potroši 1,5 milijardi dolara, a prosečna vrednost poklona je oko 75 dolara. Iako je tradicionalno najcenjeniji praznični poklon u Srbiji i dalje gurmanski poslovni ručak u čuvenoj kafani, poslednjih godina i „paketići” dobijaju na značaju

Pokloni pomažu u održavanju dobrih poslovnih odnosa, a kod klijenata dobar poklon može da formira dugoročan utisak o poslovnom partneru, odnosno kompaniji.

Pre poklanjanja treba proveriti da li kompanija ima određena pravila o poslovnim poklonima, kao što je vrednost na primer. Radnici nekih kompanija smeju da primaju samo poklone simbolične vrednosti, recimo, 1.500 dinara, jer se sve drugo može protumačiti kao podmićivanje.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Teme: Poslovni odnosi

Ličnosti: Marija Barać-Stojanović, Anđelka Živković

Kompanije: Bovan Consulting, Office1 Superstore


Unestite tekst komentara: