Šta pokloniti poslovnom partneru
Darovi raduju i zbližavaju
Autor: Ana Krajnc, Olivera Bojić
Praznični pokloni odavno su sastavni deo poslovne kulture u svetu. U Americi se godišnje u te svrhe potroši 1,5 milijardi dolara, a prosečna vrednost poklona je oko 75 dolara. Iako je tradicionalno najcenjeniji praznični poklon u Srbiji i dalje gurmanski poslovni ručak u čuvenoj kafani, poslednjih godina i „paketići” dobijaju na značaju
Pokloni pomažu u održavanju dobrih poslovnih odnosa, a kod klijenata dobar poklon može da formira dugoročan utisak o poslovnom partneru, odnosno kompaniji.
Pre poklanjanja treba proveriti da li kompanija ima određena pravila o poslovnim poklonima, kao što je vrednost na primer. Radnici nekih kompanija smeju da primaju samo poklone simbolične vrednosti, recimo, 1.500 dinara, jer se sve drugo može protumačiti kao podmićivanje.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: