Internet prodavnica
Preko mreže veći profit
Autor: Marko Jevtić
Internet prodavnica omogućuje preduzeću dodatni kanal za plasman proizvoda, a u isto vreme predstavlja i promotivni katalog koji je stalno dostupan raznim kupcima. Iako prodaja na internetu u našoj zemlji još nije uzela maha, sve više firmi ozbiljno razmišlja o tome
U Srbiji su, ne tako davno, retka bila preduzeća koja su znala da prepoznaju šta za njihovo poslovanje znači što imaju svoju Web stranicu, i koje su prednosti prisutnosti firme na internetu.
Još postoje firme koje nemaju svoj internet sajt, ne koriste elektronsku poštu, niti druge elektronske servise. O prodaji proizvoda i usluga preko interneta se uglavnom samo govori. Sa druge strane, primeri iz razvijenih zemalja pokazuju da taj način trgovanja značajno povećava profit kompanija. Na primer, u SAD, mala i srednja preduzeća generišu najveći promet prodajući robu i usluge preko globalne mreže.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (1)
Unestite tekst komentara:
16. februar 2008. 23:19:04
| Dragan Drazic
0
Izvinite,
ali tarife od pakoma ili banke intese su nerealni i ne pomazu u razvoj internet kupovine za male i srednje preduzeca.
Banka Intesa trazi 1.000 Evra za prikljucak placanje preko neta.
Alternativa za nase gradjane su moneybookers. ne placa se nista.
gradjanin koji ima devizni racun moze da napuni svoj nalog i tako lako da transferira pare u online prodavnicu. troskovi samo postoje ako zelite da dignete pare ustvari da prebacite pare na devizni racun. A trosak je 1,80 evra i to sto ce vasa banka uzeti za primanje novca.
Gotovi onlineshop resenja (opensource) vecinom podrzavaju interface za moneybookers, tako da implemetacija cini vrlo lako.
Druge alternative su paypal, ali na zalost jos uvek ne posluzuju srbiju. Ali se moze uskoro ocekivati i u srbiju.
Ali razvoj internetprodaja u srbiji ima druge problemi koji bi trebalo da se resi.
1. poverenja u prodavacu i kupca!
2. poverenja u prodavacu i kupca!
3. poverenja u prodavacu i kupca!
4. nacin placanje preko kreditkarte zahteva absolutno sigurnosti i poverenja
5. narucivanje pouzecem moze se zloupotrebiti
6. navika kupca - nema jos dovoljno internet korisnika (srbiju) za kupovinu
moglo bi se sigurno jos dodavati neke prepreke i valda je to razlog sto mnogo offline prodavnice ne zele da prodaju preko neta.
pozdrav
Dragan