Budućnost medija
Reci nešto novo
Autor: Snežana Krivokapić
Nijedan medij koji zanemari on-line izveštavanje ne može biti uspešan. Jedini multimedijalan je internet, koji će biti srce redakcije budućnosti. To ne znači da je „papiru“ odzvonilo i da će sve informacije biti besplatne, ali znači da će umreti dosadne novine i one koje ne prave priče sa odgovorima na pitanja „zašto“, „kako to na mene utiče“ i „šta dalje“
Papir nikad neće umreti.
Kao što ni bioskop nije ubio pozorište, niti televizija radio, tako ni internet neće „presuditi“ štampi. Prevaziđeni su, doduše telegraf, golubovi-pismonoše i dimni signali, ali oni su, u krajnjem slučaju, više bili načini komunikacije.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: