Kupoholičari u akciji
Jeftino na ceni
Autor: Vesna Lapčić
Foto: Darko Stanimirović
Najveća gužva u Noći kupovine bila je u prodavnicama odeće i obuće, a kupci su većinom bile žene. Većina je kupovala po jednu, dve stvari. Osvedočeni poznavaoci dobrog šopinga kažu da je ponuđena roba, iako na sniženju, ipak skuplja nego u inostranstvu
U jednoj prodavnici na početku beogradske Knez Mihailove, već u 20 minuta do osam, kad je trebalo da počne akcija sniženja od 20 odsto, red kupaca koji je strpljivo čekao da plati ono što su odabrali dosezao je do garderobe, udaljene pet, šest metara od kase.
U redu većinom devojke. Preko jedne ruke prebačene jedna do dve „krpice“, a u drugoj, kod pojedinih, čaša šampanjca koji je te večeri (8. oktobra) točen i po buticima. Tokom manifestacije Noć kupovine Gracija, u oko 200 prodavnica duž Knez Mihailove i Kralja Milana, garderoba je bila pet do 70 odsto jeftinija. Mada, većinom je sniženje bilo svega 10 i 20 procenata, retko gde nešto više od toga.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: