emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 568, 07. april 2011.

Odnos srpskih direktora prema investitorima

Ne vide dalje od kafane

Autor: Ivana Ristić

Foto: Saša Čolić

Ono što se na razvijenim tržištima zove transparentno poslovanje, redovno izveštavanje o događajima u kompaniji, otvoren odnos prema investitorima koji moraju do detalja znati u šta ulažu novac, inače ni ne pomišljaju na investicije, ovdašnje uprave doživljavaju kao „mešanje u intimu“ firme i odavanje poslovnih tajni

Direktora jedne velike srpske kompanije pozvao je Amerikanac, potencijalni investitor.

Raspitivao se o ulaganju u firmu preko berze. Direktor, zaprepašćen ko ga to drma dok drema fino uljuljkan u fotelju koju i dalje kontroliše država, požalio se pomoćnicima šta li sad hoće taj Amerikanac. „Informacije o poslovanju, planovima kompanije, strategiji…“, odgovorio je jedan od saradnika. „Molim?! Da mu odam poslovne tajne?!“, reagovao je srpski direktor.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: