Odnos srpskih direktora prema investitorima
Ne vide dalje od kafane
Autor: Ivana Ristić
Foto: Saša Čolić
Ono što se na razvijenim tržištima zove transparentno poslovanje, redovno izveštavanje o događajima u kompaniji, otvoren odnos prema investitorima koji moraju do detalja znati u šta ulažu novac, inače ni ne pomišljaju na investicije, ovdašnje uprave doživljavaju kao „mešanje u intimu“ firme i odavanje poslovnih tajni
Direktora jedne velike srpske kompanije pozvao je Amerikanac, potencijalni investitor.
Raspitivao se o ulaganju u firmu preko berze. Direktor, zaprepašćen ko ga to drma dok drema fino uljuljkan u fotelju koju i dalje kontroliše država, požalio se pomoćnicima šta li sad hoće taj Amerikanac. „Informacije o poslovanju, planovima kompanije, strategiji…“, odgovorio je jedan od saradnika. „Molim?! Da mu odam poslovne tajne?!“, reagovao je srpski direktor.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: