emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 568, 07. april 2011.

Ford focus

Povratak na velika vrata

Autor: Milomir Vujović

Novi „focus” bi trebalo da vrati Ford u ravnopravnu trku sa nemačkim konkurentima. Treća generacija ovog modela je daleko modernija i agresivnija od prethodnika koji je, na zalasku karijere, postao prodajni hit u Srbiji

Treća generacija Fordovog „focusa“ je, na nedavno završenom beogradskom salonu automobila, pobedila u jednom od nekoliko domaćih takmičenja za titulu automobila godine.

Taj uspeh, kako se pokazalo ranijih godina, i ne mora da bude naročito bitan za uspeh nekog modela. Međutim, ono što novom „focusu“ nagoveštava svetlu budućnost je njegov prethodnik. Ford „focus classic“, kako sada glasi ime druge generacije ovog hečbeka, prodajni je hit poslednjih meseci. Za samo tri nedelje od početka akcijske prodaje, vlasnike je našlo više od 200 ovih automobila, a cena od 9.990 evra jedan je od glavnih razloga za takvu potražnju. To je donekle probudilo interesovanje za model koji je, i pored nesumnjivih kvaliteta, godinama bio u senci privlačnijih i modernijih rivala, posebno onih iz Nemačke.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: