MySpace na ivici kolapsa
Kraj Mardokove digitalne odiseje
Autor: Nenad Milosavljević
Nekada najpoznatija i najpopularnija društvena mreža ovih dana prolazi kroz vrlo teške trenutke, bezmalo agoniju. Strahovit pad broja korisnika vrtoglavo se reflektovao na pad tržišne vrednosti, a vlasnik Rupert Mardok, iako je najavio prodaju, taj potez još nije povukao, očekujući čudo koje bi mu nadoknadilo gubitak od ravno 500 miliona dolara
MySpace je u februaru, za samo mesec dana, izgubio 10 miliona korisnika.
Istovremeno, pad posete u odnosu na isti period prošle godine je još drastičniji -umesto 112 miliona iz februara 2010, na tu internet-lokaciju je ovog februara došlo svega 50 miliona korisnika. Rupert Mardok, vlasnik kompanije News Corporation, kupio je MySpace 2005. godine za 580 miliona dolara.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: