emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 568, 07. april 2011.

Komponente korporativne kulture

Autor: Zvonko Popović

„Mera istinskog karaktera pojedinca je ono što bi on uradio kada bi znao da neće biti nikada otkriven“, Tomas Mekoli

Da li vaša organizacija ima karakter?

A zaposleni? Kada ih ne gledaju lideri da li se ponašaju u skladu sa proklamovanim vrednostima organizacije i normama ponašanja? Pokušaj da se izgradi ili unapredi korporativna kultura koja je poligon za jačanje karaktera organizacije i zaposlenih morate započeti od četiri komponente koje je čine: vrednosti, norme, stil radne sredine i liderski stil.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: