Kreativna diskusija
Autor: Zvonko Popović
„Osoba koja nije pogrešila nikada nije probala da uradi nešto novo“, Albert Ajnštajn
Stvaranje konkurentske prednosti svelo se na brže implementiranje pozitivnih promena od konkurencije, a za kreiranje i realizovanje pozitivnih promena potrebna vam je udružena kreativna energija svih vaših ljudi, dakle sinergija zaposlenih.
U Americi je izmereno da kompanije ne uspevaju da dobiju ni 50 odsto radne i kreativne energije zaposlenih u toku njihovog radnog veka bez obzira na nivo kontrole. Kod nas je taj procenat još manji zato što se većina menadžera ni ne trudi da iskoristi maksimum kreativnih potencijala svojih saradnika.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: