emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 596, 27. oktobar 2011.

Trendovi

Orbitov brend najjači u Srbiji

Najsnažniji brend u prvoj polovini 2011. u Srbiji bio je Orbit, objavila je agencija Ipsos Strategic Marketing. Prema indikatoru snage robnih marki, na drugom mestu je Frikomovo smrznuto povrće, koje se našlo ispred čokolada “Milka“, kečapa “Polimark“ i začina C. Na šestom mestu je Coca-Cola, a sedmo i osmo mesto zauzimaju mleko i jogurt Moja kravica, sledi ih Chipsy, a na 10. mestu su smrznuta riba i plodovi mora Frikom. Lista najsnažnijih brendova napravljena je na osnovu istraživačkog projekta za pregled tržišta i dubinsku analizu ciljnih grupa, u koji je uključeno oko 1.000 robnih marki podeljenih u oko 70 kategorija robe široke potrošnje. Istraživanje brend plus obavlja se dva puta godišnje na reprezentativnom uzorku od 2.000 ispitanika.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: