emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 596, 27. oktobar 2011.

Ford Focus

U centru pažnje

Autor: Milomir Vujović

Posle više od decenije, Focus je jedan od lidera u klasi, čije su prethodne generacije avangardnim dizajnom osvojile srca kupaca. Novi model je nešto klasičniji, kako bi se dopao što većem broju kupaca na 120 tržišta na kojima se prodaje

Za razliku od definicije koja se koristi u nauci, fokus je u svakodnevnom životu dosta jednostavan pojam.

Ono što je u fokusu je ispred svega drugog i pružena mu je najveća pažnja. Upravo zato i ne čudi da je jedan automobilski proizvođač taj pojam iskoristio za ime svog modela. Jer, koji je bolji način da se predstavi automobil u segmentu u kome zadobiti pažnju kupaca znači mnogo.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: