Elektronsko poslovanje u Srbiji
Lutanje u začaranom krugu
Autor: Nenad Milosavljević
Elektronsko poslovanje u Srbiji je i dalje nerazvijeno, uprkos činjenici da 97,2 odsto preduzeća koristi internet za neki segment obavljanja posla. Glavni uzroci takvom stanju su, prema mišljenju stručnjaka, često informatički neobrazovan menadžment, ali i nerazvijenost elektronskih servisa koji bi poslovanje učinili jednostavnijim i efikasnijim
Oko 680.000 ljudi je koristilo elektronske servise Javne uprave, a oko 380.000 njih je nešto kupovalo preko interneta.
Kada su preduzeća u pitanju, oko 32 odsto je nešto naručivalo preko interneta, pokazuju podaci Republičkog zavoda za statistiku. Iako je u Srbiji uveliko počelo izdavanje digitalnih sertifikata (izdaju ih PKS, PTT, Halcom i MUP), dosadašnje interesovanje za elektronsku verziju potpisa, koja u velikoj meri može da olakša poslovanje, nije doseglo bogzna kako visok nivo.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: