Spec.
Novih sedam opština u Srbiji, Valjevo, Sremska Mitrovica, Ruma, Stara Pazova, Čačak, Niš i Zaječar, svoje investicione potencijale od danas promoviše na Aerodromu „Nikola Tesla“. Cilj kampanje, koju je organizovala Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED), je da usmeri pažnju domaćih i stranih investitora ka sredinama koje imaju „ žicu“ za biznis i idu u pravcu inovacija jer znaju kako da podstaknu rast poslovanja. „Svaka opština predstavila je ono u čemu je najbolja što potvrđuju i uspešne priče na lokalu. Tako je, primera radi, Valjevo izabralo da afirmiše šljivu kao simbol ovog kraja. Zaječar želi da oživi metaloprerađivačku i industriju kablova, Niš je grad inženjera i elektronske industrije, u Rumi se proizvode cipele „po meri profita“, dok Čačak nudi „više od metala“. Sremska Mitrovica je na „pravcu inovacija“, a Stara Pazova zna kako da privuče ozbiljne investicije u visoke tehnologije“, objasnio je Vladimir Čupić, predsednik UO NALED-a.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: