emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 598, 10. novembar 2011.

Četiri P

Autor: Zvonko Popović

„Ako želiš da pridobiješ nekog čoveka za svoju stvar prvo ga ubedi da si njegov prijatelj, a zatim otkrij šta je to što bi on želeo da ostvari“, Abraham Linkoln

Osnovna definicija marketinga je: stavljanje pravog proizvoda na pravo mesto, po pravoj ceni u pravo vreme.

Jednostavno, treba da kreirate proizvod/uslugu koju određena grupa ljudi želi, da je stavite u prodaju na mesto koje ti ljudi posećuju, da odredite cenu koja odgovara vrednosti koju kupci osećaju da dobijaju i da to uradite u vreme u koje oni to žele da kupe.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: