emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 613-614, 01. mart 2012.

Nestanak poznatih brendova

Divovi na izdisaju

Autor: Svetislav Korkodelović

Posle Saaba koji je objavio bankrot posle propalog pokušaja preuzimanja, slična sudbina će snaći i Kodak, koji će prodati ili zatvoriti svoje poslovne operacije i postati kompanija za licenciranje patenata. Time će Kodak kao brend nestati, a mogle bi ga slediti i druge poznate kompanije tokom ove godine

Brendovi koji su se decenijama odupirali zubu vremena urušavaju se po alarmantnoj stopi, velike kompanije kao što su Kodak ili MFGlobal – samo neke od mnogih – sada su deo istorije, a ove godine mogao bi nestati još neki poznati brend.

Svake godine, 24/7 Wall St., korporacija iz Delavera (SAD), koja prenosi finansijske vesti i mišljenja preko interneta, regularno sastavlja listu brendova koji će nestati u bliskoj budućnosti. Na listi brendova sa malim šansama za opstanak u 2012. nalaze se, pored ostalih, proizvođač automobila Saab, društvena mreža MySpace, proizvođači mobilnih telefona Nokia i Sony Ericsson i lanac robnih kuća Sears.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: