Nestanak poznatih brendova
Divovi na izdisaju
Autor: Svetislav Korkodelović
Posle Saaba koji je objavio bankrot posle propalog pokušaja preuzimanja, slična sudbina će snaći i Kodak, koji će prodati ili zatvoriti svoje poslovne operacije i postati kompanija za licenciranje patenata. Time će Kodak kao brend nestati, a mogle bi ga slediti i druge poznate kompanije tokom ove godine
Brendovi koji su se decenijama odupirali zubu vremena urušavaju se po alarmantnoj stopi, velike kompanije kao što su Kodak ili MFGlobal – samo neke od mnogih – sada su deo istorije, a ove godine mogao bi nestati još neki poznati brend.
Svake godine, 24/7 Wall St., korporacija iz Delavera (SAD), koja prenosi finansijske vesti i mišljenja preko interneta, regularno sastavlja listu brendova koji će nestati u bliskoj budućnosti. Na listi brendova sa malim šansama za opstanak u 2012. nalaze se, pored ostalih, proizvođač automobila Saab, društvena mreža MySpace, proizvođači mobilnih telefona Nokia i Sony Ericsson i lanac robnih kuća Sears.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: