emg home
RSS
Preduzeće

Preduzeće, Broj 85, 15. jun 2010.

Aleksandar Stevanović, Centar za tržišna ispitivanja

Trgovci "natežu" marže

Autor: Vesna Lapčić

Foto: Branislav Ješić

Većina studija ukazuje na to da su marže u Srbiji dosta više od onih u regionu. Postoje monopolizovana tržišta, javna i komunalna preduzeća su šampioni u tom pogledu. Svaka depresijacija dinara dovešće do porasta cena i to će možda biti ublaženo time što neko taj proizvod treba i da kupi

Veća konkurencija bi omogućila da potrošači žive 10 do 15 procenata bolje, a možda i nešto više ukoliko se dodaju državna preduzeća i institucije koje ne samo da ljudima uzimaju novac za svoje usluge već ih i sputavaju da se bave biznisom i oduzimaju im vreme kroz besmislene procedure, a vreme košta, kaže u intervjuu za magazin Preduzeće Aleksandar Stevanović iz Centra za tržišna ispitivanja.

Strani investitori, kako on kaže, nisu zainteresovani da ulažu u Srbiju zbog toga što znaju da bi imali visoke troškove ulaska na tržište zbog neefikasne administracije, sudstva i problematičnih propisa poput Zakona o radu.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: