Aleksandar Stevanović, Centar za tržišna ispitivanja
Trgovci "natežu" marže
Autor: Vesna Lapčić
Foto: Branislav Ješić
Većina studija ukazuje na to da su marže u Srbiji dosta više od onih u regionu. Postoje monopolizovana tržišta, javna i komunalna preduzeća su šampioni u tom pogledu. Svaka depresijacija dinara dovešće do porasta cena i to će možda biti ublaženo time što neko taj proizvod treba i da kupi
Veća konkurencija bi omogućila da potrošači žive 10 do 15 procenata bolje, a možda i nešto više ukoliko se dodaju državna preduzeća i institucije koje ne samo da ljudima uzimaju novac za svoje usluge već ih i sputavaju da se bave biznisom i oduzimaju im vreme kroz besmislene procedure, a vreme košta, kaže u intervjuu za magazin Preduzeće Aleksandar Stevanović iz Centra za tržišna ispitivanja.
Strani investitori, kako on kaže, nisu zainteresovani da ulažu u Srbiju zbog toga što znaju da bi imali visoke troškove ulaska na tržište zbog neefikasne administracije, sudstva i problematičnih propisa poput Zakona o radu.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: