emg home
RSS
Preduzeće

Preduzeće, Broj 85, 15. jun 2010.

Kako nagraditi kreativnost

Nije sve u bonusima

Autor: Stevan Veljović

Kompanije koje su danas najprofitabilnije, nisu zaboravile da je “kupac uvek u pravu“, ali se sve više bave zaposlenima koji smišljaju nove proizvode i stvaraju profit. U vreme krize, nematerijalne nagrade mogu da uštede novac, a da istovremeno povećaju lojalnost i zadovoljstvo zaposlenih

Kupac je uvek u pravu.

Tim geslom rukovodile su se kompanije pre nekoliko decenija, ali današnji lideri imaju drukčiju strategiju. Kompanije koje su danas najprofitabilnije, nisu zaboravile kupce, ali u središte pažnje sve više stavljaju svoje zaposlene, jer su oni ti koji smišljaju nove proizvode i stvaraju profit.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: