Kako nagraditi kreativnost
Nije sve u bonusima
Autor: Stevan Veljović
Kompanije koje su danas najprofitabilnije, nisu zaboravile da je “kupac uvek u pravu“, ali se sve više bave zaposlenima koji smišljaju nove proizvode i stvaraju profit. U vreme krize, nematerijalne nagrade mogu da uštede novac, a da istovremeno povećaju lojalnost i zadovoljstvo zaposlenih
Kupac je uvek u pravu.
Tim geslom rukovodile su se kompanije pre nekoliko decenija, ali današnji lideri imaju drukčiju strategiju. Kompanije koje su danas najprofitabilnije, nisu zaboravile kupce, ali u središte pažnje sve više stavljaju svoje zaposlene, jer su oni ti koji smišljaju nove proizvode i stvaraju profit.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: