Jelen i Plazma „najdomaćiji“ proizvodi
02. jul 2009. | 12:41
Izvor: EMportal
Kad se kaže „domaći proizvod“, najviše građana Srbije pomisli na pivo Jelen, keks Plazma i mleko Moja kravica, pokazuju rezultati ankete koju je organizacija Moja Srbija sprovela u sklopu akcije Birajmo domaće.
U anketi koja je obuhvatila 2.146 stanovnika Srbije, pretežno s prebivalištem u Beogradu, ispitanici su se u najvećem procentu odlučili za Jelen, 47,7 odsto, Plazmu, 45,4, Moju kravicu, 36, Smoki, 33,3, dok je biskvit Jaffa odabralo 32,8 odsto građana. Istovremeno, kao „najviše domaće“ prepoznate su kompanije Soko Štark, 11,6 odsto, Imlek, 9,7, i Bambi, 7,3 odsto.
„Primetili smo da su građani prilikom popunjavanja upitnika imali velikih poteškoća da nabroje domaće proizvode. Takođe, obrađeni podaci nam pokazuju da su neki poznati proizvodi loše pozicionirani na konačnim listama. To nam može ukazati na dva problema, a to je da ili proizvodi nisu prepoznati kao domaći ili su prepoznati kao domaći, ali su smanjili prisustvo u medijima“, kaže se u saopštenju.
Akcija Birajmo domaće pokrenuta je s ciljem da podigne svest građana o značaju kupovine domaćih proizvoda kako bi se u vremenu krize pomoglo domaćoj privredi.
U saopštenju se dalje navodi kako ekonomski stručnjaci upozoravaju da će povlačenje iz medija i prestanak ulaganja u marketing možda obezbediti kratkotrajnu uštedu preduzeću, ali na dugoročnom planu može imati samo negativne efekte po plasman proizvoda.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: