![](/data/Image/Ekonomist%20magazin/521-540/529/.thumb_K1.200x265.0075.jpg)
"Liceulice" - brend boljeg društva
Pilot broj mesečnika „Liceulice“, prvog magazina u Srbiji koji će biti distribuiran putem ulične mreže dece - beskućnika, najsiromašnijih i najugroženijih pripadnika marginalnih grupa, po ugledu na u svetu razvijen projekat „street paper“, promovisan je u ponedeljak u Kulturnom centru „Grad“.
„Liceulice“ predstavlja plod saradnje pojedinaca, biznisa, javnog i civilnog sektora, ono je brend boljeg društva, glasilo onih kojima je stalo do pozitivnih promena i napretka zajednice.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: