emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 529, 08. jul 2010.

"Liceulice" - brend boljeg društva

Pilot broj mesečnika „Liceulice“, prvog magazina u Srbiji koji će biti distribuiran putem ulične mreže dece - beskućnika, najsiromašnijih i najugroženijih pripadnika marginalnih grupa, po ugledu na u svetu razvijen projekat „street paper“, promovisan je u ponedeljak u Kulturnom centru „Grad“.

„Liceulice“ predstavlja plod saradnje pojedinaca, biznisa, javnog i civilnog sektora, ono je brend boljeg društva, glasilo onih kojima je stalo do pozitivnih promena i napretka zajednice.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: