emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 529, 08. jul 2010.

Preuzimanje Droga Kolinske

Ustalasane strasti

Autor: Vesna Lapčić

Stručnjaci očekuju da će se proizvodi Droga Kolinske napravljeni u Srbiji, nakon što su postali deo hrvatske kompanije, bolje prodavati u Hrvatskoj. S druge strane, ne misle da će ih srpski potrošači bojkotovati. Briga za budućnost robnih marki ipak postoji, a dokaz su brojne poruke da se promenom vlasnika ne menja “poreklo” robe

Na vest o prodaji Droga Kolinske, u čijem su sastavu srpske fabrike Soko Štark, Grand Prom i Palanački kiseljak, hrvatskoj kompaniji Atlantic Group, reakcije su bile dvojake: racionalne - svejedno je ko je vlasnik, ako je proizvod dobar, ali i emotivne - žal što su „bananica“, „smoki“ i „najlepše želje“ postali hrvatski.

Ostrašćeni su isticali da je kompanijama iz „Lepe naše“ dozvoljeno da jednostavno kupuju po Srbiji šta požele, dok je ovdašnjim biznismenima takva mogućnost uskraćena, kao i prodaja na policama tamošnjih trgovaca.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: