Preuzimanje Droga Kolinske
Ustalasane strasti
Autor: Vesna Lapčić
Stručnjaci očekuju da će se proizvodi Droga Kolinske napravljeni u Srbiji, nakon što su postali deo hrvatske kompanije, bolje prodavati u Hrvatskoj. S druge strane, ne misle da će ih srpski potrošači bojkotovati. Briga za budućnost robnih marki ipak postoji, a dokaz su brojne poruke da se promenom vlasnika ne menja “poreklo” robe
Na vest o prodaji Droga Kolinske, u čijem su sastavu srpske fabrike Soko Štark, Grand Prom i Palanački kiseljak, hrvatskoj kompaniji Atlantic Group, reakcije su bile dvojake: racionalne - svejedno je ko je vlasnik, ako je proizvod dobar, ali i emotivne - žal što su „bananica“, „smoki“ i „najlepše želje“ postali hrvatski.
Ostrašćeni su isticali da je kompanijama iz „Lepe naše“ dozvoljeno da jednostavno kupuju po Srbiji šta požele, dok je ovdašnjim biznismenima takva mogućnost uskraćena, kao i prodaja na policama tamošnjih trgovaca.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: