emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 529, 08. jul 2010.

Promocija turističkih destinacija

Na sva zvona

Autor: Vesna Lapčić

Najbolji način da se reklamira neko mesto jeste da se već prisutnom gostu pokloni dosta pažnje pošto će on metodom „od usta do usta“ stvarati dobar publicitet. Ukoliko gosti kućama odu sa dobrim uspomenama, sigurno će preporučiti i prijateljima da odu na to mesto. Reklamiranje na svim medijima je, takođe, neizbežno, posebno na internetu

Pred letnju ili zimsku sezonu neizbežan je rat pozivima sa različitih meridijana da se baš na nekom stepenu geografske širine i dužine provede odmor.

Turizam je za mnoge zemlje jedan od najvažnijih izvora prihoda pa zbog toga ne čudi što one ulažu milione evra u promociju. Pre reklame, međutim, najvažnije je da mesto koje se promoviše ima sve što je savremenom turisti potrebno: dobru infrastrukturu, hotele, turističke atrakcije, dobru hranu, ljubazne domaćine. Turista može biti „prevaren“ samo jednom, kada negde dođe prvi put, ali ako ode sa lošim uspomenama protiv loše kampanje „od usta do usta“ ni najveći marketinški magovi neće moći ništa da učine.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: