emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 529, 08. jul 2010.

Emil Tedeski, vlasnik Atlantic Group

Hrvati će kupovati smoki i bananice

Autor: Vojislav Stevanović

Uveren sam da će potrošači u Hrvatskoj kupovati Štarkove proizvode. Ne volim da delim brendove na srpske, hrvatske ili slovenačke. Kad biste pitali potrošača u Sarajevu, Banjaluci, Karlovcu ili Čačku čija je argeta, nisam siguran da bi ljudi rekli da je izvorno slovenačka. Ti brendovi imaju regionalnu prepoznatljivost i snagu

Kad je kompanija Štark raspisala javni konkurs za preimenovanje čuvene bananice, jedno pismo je izazvalo pravi građanski bunt.

Napisao ga je mlad čovek, tad tridesetogodišnjak, porodičan i konzervativan privatnik, ogorčen što je neko pomislio da prekrsti jedan od najprepoznatljivih domaćih brendova, srećni lajtmotiv njegovog detinjstva. Pismo je imailom poslao na desetine adresa. Jednom pušten, glas nije mogao natrag, sve više je bilo onih koji su bili protiv promene imena i bananica je „spasena“ (formalno je, istini za volju, krem-banana postala bananica, ali je izostao krupan ribrending).


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: