Emil Tedeski, vlasnik Atlantic Group
Hrvati će kupovati smoki i bananice
Autor: Vojislav Stevanović
Uveren sam da će potrošači u Hrvatskoj kupovati Štarkove proizvode. Ne volim da delim brendove na srpske, hrvatske ili slovenačke. Kad biste pitali potrošača u Sarajevu, Banjaluci, Karlovcu ili Čačku čija je argeta, nisam siguran da bi ljudi rekli da je izvorno slovenačka. Ti brendovi imaju regionalnu prepoznatljivost i snagu
Kad je kompanija Štark raspisala javni konkurs za preimenovanje čuvene bananice, jedno pismo je izazvalo pravi građanski bunt.
Napisao ga je mlad čovek, tad tridesetogodišnjak, porodičan i konzervativan privatnik, ogorčen što je neko pomislio da prekrsti jedan od najprepoznatljivih domaćih brendova, srećni lajtmotiv njegovog detinjstva. Pismo je imailom poslao na desetine adresa. Jednom pušten, glas nije mogao natrag, sve više je bilo onih koji su bili protiv promene imena i bananica je „spasena“ (formalno je, istini za volju, krem-banana postala bananica, ali je izostao krupan ribrending).
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: